Home About UsContact UsSubmit News ISSN 2225-237 اردو خبریں

‫سلک روڈ پر تخلیق اور ورثہ پر ہونے والی تیسرے بین الاقوامی یوتھ فورم پر نوجوان وفود نے ” چانگشا اقدام” جاری کردیے

Date: April 5, 2019 Author: Web Desk Category: Press Release Urdu Tags: Short URL Comments: 0

چانگشا، چین 5 اپریل، 2019 / ژنہوا – ایشیانیٹ/– 31 مارچ کو چین کے مرکزی صوبے ہینان کے دارالحکومت چانگشا میں سلک روڈ کے تحت تخلیقی اور ورثہ پر تیسرا بین الاقوامی یوتھ فورم منعقد ہوا۔ تقریب میں یونیسکو کے تخلیقی شہروں کے نیٹ ورک کے 13 رکن شہروں سے 27 اعلی درجے کے وفود اور85 بیلٹ ایند روڈ ممالک کے 124 نوجوان نمائندوں نے شرکت کی ۔

فورم کا مقصد ذرائع ابلاغ کے آرٹ شہروں اور بیلٹ اینڈ روڈ اقوام کے تخلیقی نوجوانوں کے درمیان تبادلوں اورتعاون کو مضبوط کرنا ہے۔ افتتاحی پروگرام میں آریجنل چانگشا آرٹ شو جس میں کریبین فلم فیسٹیول، چینی غیر ملکی نوجوانوں کے نیٹ ورکنگ کی تقریب، تجربہ کار چانگشا میڈیا آرٹس ریذیڈینسی پروگرام اور چانگشا کا بامعنی دورہ شامل تھا افتتاحی تقریب کا حصہ تھے۔

اس سال کا فورم میڈیا آرٹس، تخلیقی خیالات، ہم آہنگی اور ثقافتی ورثہ کے تحفظ پر توجہ مرکوز کرتا ہے۔ 3 اپریل کو مشترکہ طور پر نوجوان شرکا کی جانب سے جاری دستاویزات جن کو چانگشا اقدام کا نام دیا گیا ہے پانچ مرکزی نکات پر مشتمل ہے ۔ ان نکات کو تخلیق، جدت، تبادلہ، صلاحیت کی تعمیر اور نوجوان کا نام دیا گیا ہے۔ شرکا نے اتفاق کیا کہ جدت اور تخلیقیت ایک اہم ذریعہ ہے اور ان سے نوجوان فائدہ اٹھا سکتے ہیں اور نوجوان تبادلے اور باہمی سیکھنے کے عمل سے بھی فائدہ اٹھا سکتے ہیں اور شراکت میں حصہ لے سکتے ہیں۔ قابل اور ہنر مند نوجوان اپنے نقطہ نظر سے خوابوں کی تعبیر حاصل کرنے والی ایک نئی نسل ہے جو دنیا کو بہتر جگہ بنا دے گی۔

چانگشا ایک تاریخی شہر ہے جو تین ملین سے زیادہ خوشحالی کا دور دیکھنے کی تاریخ رکھتا ہے اور یانگٹ دریا کے وسط تک پہنچنے میں چانگشا عظیم اہمیت کے مرکز کی نمائندگی کرتا ہے۔ اسی طرح چین کا پہلا شہر ہے جسکو یونیسکو کی جانب سے دنیا کا پہلا “میڈیا آرٹس سینٹر” قرار دیا گیا ہے۔

تقریب کے منتظم کا کہنا تھا کہ ثقافتی تبادلے کو بڑھانے اور سلک روڈ کو آگے لیجانے کے لیے فورم نوجوان شرکا کو ایک پلیٹ فارم کی پیشکش کرے گا ۔ جب کہ بیلٹ اور روڈ ممالک کے ساتھ مسلسل پائیدار دوستی کو فروغ دینے کی کوشش کرتے ہوئے وہ ہاتھ سے ہاتھ جوڑ کر انسانیت کے مشترکہ مستقبل کے لیے ایک کمیونٹی کی تعمیر کریں گے ۔

ذریعہ: سلک روڈ کے ساتھ تخلیقی اور ورثے پر تیسری انٹرنیشنل یوتھ فارم کی آرگناٸزنگ کمیٹی

منسلک تصویر کے لنکس:
http://asianetnews.net/view-attachment?attach-id=333257
http://asianetnews.net/view-attachment?attach-id=333269